Leader Vegeway Leader Vegeway

HATHERWOOD Suklaalevyraadissa

Hatherwood mint chocolate 50%
Tuotteen Hatherwood mint chocolate 50% valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Hatherwood -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 40-64%, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Suklaanapit.

Jenni V 12.09.2018
200g paketti after-eight -kopioita sisältää 20 ohutta minttutahnalevyä omissa paperikoteloissaan. Erona after eightiin on muoto, nämä ovat suorakulmioita kun "aidot" taas neliöitä. Tuoksu on hyvin minttuinen, ja täytettäkin on varsin runsaasti (49%). Tietysti kivointa olisi vertailla tätä ja after eightiä rinnakkain, mutta nyt on vaan tätä käsillä, joten täytyy vertailla mutu-tuntumalla. Mielestäni tässä on nimittäin suhteessa enemmän täytettä kuin after eightissä, suklaa jää todella "köyhään" asemaan. Mielestäni aito on piirua parempaa, mutta hyvin saman tyyppisiä ne kuitenkin ovat. Kakkonen.