BELFINE Suklaalevyraadissa

Belfine snowman Jack white tikkari
Tuotteen Belfine snowman Jack white tikkari valmistusmaa on Belgia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Belfine -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Figuurit, Tuotannosta poistuneet, Valkosuklaiset.

Jenni V 21.12.2014
35-grammainen valkosuklainen lumiukkotikkari näyttää kivalta ja toimii myös hyvin joulukoristeena. Nyt se joutui kuitenkin parempiin suihin. Valkosuklaa on tuhdin tuntuista, erittäin makeaa ja vaniljaista. Figuurissa on myös hiukan maitosuklaata, ja silmät ovat tummempaa suklaata ja pipossa ja kaulaliinassa on kirkkaanpunaiseksi värjättyä valkosuklaata. Muita komponentteja on kuitenkin niin vähän (ja väri ei makua muuta) että vain ja ainoastaan valkosuklaa maistui. Suklaa on hyvin pehmeää, ja sen makeus/vaniljaisuus ärsyttää kurkkua, enkä olisi yhtään isompaa tikkaria halunnut syödä.