PANDA Suklaalevyraadissa

Panda suklaasydän
Tuotteen Panda suklaasydän valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 5,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Panda -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Sokerikuoriset.

Annamari 12.02.2016 (Jäsenprofiili)
Punaisia ja valkoisia sokerikuorisia rakeita, joissa nimensä mukaisesti suklainen sydän. Tuoksua näissä ei ole. Kuori on kovaa, mutta haukattavissa. Maku on piparminttuinen, mutta ei lainkaan liian pistävästi tai vahvasti. Kuori rouskuu, mutta ei tartu hampaisiin. Nämä on kyllä ihania ja pääsiäisen välttämättömyys, mutta maistuvat mihin aikaan vuodesta tahansa. Ihan parhaita piparmintturakeita, mitä tiedän.

Kirsi I 24.07.2010 (Jäsenprofiili)
Näitä menee aina monta pussillista. Monissa kaupoissa sesonkituote, mutta onneksi saa myös ympärivuotisesti. Tarpeeksi isoja, valkoisia ja pinkkejä sulkaarakeita, jotka on päällystetty voimakkaan piparmintunmakuisella sokerikuorrutteella. Jos syö paljon, saa kielen kipeäksi terävissä sokerikuorrutteen reunoissa.