PANDA Suklaalevyraadissa

Panda suklaasydän
Tuotteen Panda suklaasydän valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,60 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Panda -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Sokerikuoriset.

mia 27.04.2012 : Suklaata oli enemmän kuin odotin olevan joka vain on positiivinen yllätys, silti pidän näitä vain karkkeina enkä ostaisi suureen suklaa himoon, tästä syystä en anna täysiä pisteitä

Niina 18.04.2011 : Tarpeeksi paljon suklaata suhteessa kuorrutteeseen, joka on ihanan piparminttuista. Näitä menee helposti koko pussi. Suklaa on juuri sopivan makeaa.

splede 04.03.2011 : Yksi ehdottomasti parhaista suklaakuula/rae/möttös- mätöistä. ei sotke sormia ja makua löytyy. Hieman heikompi piparmintun maku mitä ranskalaisissa pastilleissa, mutta voittaa amerikanpastillit voimakkuudellaan. Reippaasti suklaata! Jos suklaa olisi hieman tummempaa, niin tulisi täydet 5 pistettä.

Severi 02.03.2011

Spiral 27.02.2011