PANDA Suklaalevyraadissa

Panda choco laku maximilk
Tuotteen Panda choco laku maximilk valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Panda -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Lakritsi & salmiakki, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Joblo 06.03.2014 : Muistuttavat kovasti taannoisia Panda Duelloja. Perusyvä yhdistelmä pehmeähköä lakua ja maitosuklaakuorrutetta, ei valittamista. Ei myöskään herätä sen suurempia kiihkeitä positiivisia tunteita.

Kaakaolehmä 22.02.2014 : Hyvä tuote. Suklaa ja laku sopii hyvin yhteen. Epäilin lakun pehmeyttä (yleensä ovat päässeet koviksi) mutta tällä kertaa palaset olivat mukavan pehmeitä. Näitä popsii helposti koko pussillisen. Suklaakerros saisi olla paksumpi! Montako hyvin samantapaista tuotetta Pandalla on jo ollut? Mennyt kierrätys hieman liian pitkälle... Miksi tuotteelle pitää antaa näin monimutkainen nimi? (Choco laku liquorice maximilk).