PANDA Suklaalevyraadissa

Panda desserts (218g)
Tuotteen Panda desserts (218g) valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Panda -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Tuotannosta poistuneet.

herkuttelija 08.01.2015 : Mielenkiintoinen yllätysuutuus Pandalta. Tosin mielenkiinto toteutui vain Lemon cheesecaken ja Strawberry parfaitin kohdalla. Muut olivat juuri sitä kamaa, mitä Pandan konvehtirasiasta odottikin saavansa. Ikävä kyllä. Sp:ssä oli yllättävän pirtsakka mansikan maku. Ehkä jopa vähän liiankin kirpeä. Lc:ssä sitruunan maku olisi saanut taasen olla huomattavasti voimakkaampikin. Kyllä sen sieltä lopuksi maistoi, kun oikein pinnisteli. Muut sitten olivat sitä tasaista Pandan massaa. No, ehkä tiramisu vähän ponnisteli esiin.. Tuskin silti ensi jouluna enää ostoskassiini tietään löytää.