PANDA Suklaalevyraadissa

Panda enkeli suklaakonvehteja
Tuotteen Panda enkeli suklaakonvehteja valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,33 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Panda -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Annamari 10.12.2016
Minttu: Hopeinen enekelikuvioinen kääre, niin perinteikäs. Tuoksu on minttuinen pitkulaisessa konvehdissa. Täyte on valuvaa ja raikasta. Koostumus hyvä. Tuttu ja turvallinen. 4 p.

Caramel: Kultainen perinteikäs enkelikuvioinen kääre. Caramel-täyte on löysää. Maussa on jokin tunkkainen vivahde eikä koostumuskaan miellytä. 2 p.

Jenni V 01.01.2013
Kuten tonttuversiot, ovat nämäkin oikein kauniita enkelikuvioineen. Myös konvehdit ovat ihan ok näköisiä, pitkulaisia ja poimutettuja. Hopeakääre sisältää tummasuklaisen konvehdin, jonka sisällä on "puolijuokseva" minttutäyte. Täyte on makeahko eikä liian pistävän minttuinen, oikeastaan aika hyvä, ja sopii hyvin yhteen tummemman suklaan kanssa. Suklaata on mielestäni sopivasti ja se loksahtaa kivasti. Kultaisessa kääreessä on samanmuotoinen konvehti, tosin nyt maitosuklainen. Täytteenä on mielestäni samaa aika juoksevaa ja makeaa toffeeta kuin juhlapöydän konvehtien kukkakaramellissa. Hyvää on tämäkin mutta vähän on äklömakeaa makuuni, samoin täyte saisi olla hieman kiinteämpää.

Jarkko 12.02.2007
Suloinen enkelirasia sisältää kahdenlaisia suklaanamuja: tummempia minttutäytteisiä ja maitosuklaisia toffeetäytteisiä. Liiankin monen valmistajan tuotteissa yhdistelty minttu ja tumma suklaa maistuu yllättäen ihan hyvältä. Minttu ei ole liian voimakas, eikä suklaa liian hengetön. Toffeen liittäminen maitosuklaaseen on kuitenkin teko, josta joku pitäisi palkita Nobelilla. Taivaallinen yhdistelmä, ehkä siitä tuleekin pakkauksen enkelikuva...