PANDA Suklaalevyraadissa

Panda juhlapöydän hassel crisp
Tuotteen Panda juhlapöydän hassel crisp valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Panda -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Annamari 08.03.2016
Pahvirasiassa ruskeassa kääreessä olevia konvehteja. Konvehdin päällä kukkamainen kuvio. Tuoksuu ummehtuneelle ullakolle, kuin vanhoille kirjoille. Maitosuklainen kuori ja sisällä vaaleaa täytettä. Kuoren suklaa on jotenkin jauhomaista, maistuu todella vähän suklaalle ainakin aluksi ja on liian makeaakin. Vaalean täytteen joukossa on rohisevia hippusia, mutta crisp tuotteen nimessä sai mielikuvan, että crispiä olisi vielä enemmän. Rousketta saisi siis olla reilummin. Kyllä tässä pähkinän maistaa, mutta sekin maku on jotenkin mieto. Jotenkin tässä ei ole mitään hyvää, mutta yllättävän hyvin tämä kuitenkin maistuu.