PANDA Suklaalevyraadissa

Panda lumiukko valkosuklaa-mustikkakonvehteja
Tuotteen Panda lumiukko valkosuklaa-mustikkakonvehteja valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Panda -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Valkosuklaiset.

Jenni V 20.12.2017 (Jäsenprofiili)
Reilun kokoisia lapsia ilahduttavaan lumiukkoaiheiseen kääreeseen kiedottuja konvehteja, jotka on valettu samaan muottiin kuin entiset juhlisboksin hasselpähkinätryffelit. Valkosuklaata on todella reilu kerros, ja se on pandan malliin erittäin makeaa. Täytteen pitäisi olla mustikan makuista maitotryffelikreemiä, mutta ei siinä kyllä sellaista ihanan silkkistä tryffelin rakennetta ollut, vaan se oli lähinnä sellaista ylimakeaa rakeista settiä, vaaleanviolettia väriltään (mustikkamehua oli joku prosentin kymmenesosa?). Aika teollisen makuinen, ja todella öklömakea ja ihan liian iso jo kerta-annoksena. Kakkonen.