ARLA Suklaalevyraadissa

Ingman Susette tumma suklaavanukas
Tuotteen Ingman Susette tumma suklaavanukas valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Arla -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Tuotannosta poistuneet, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jarkko Karhunen 30.09.2009 (Jäsenprofiili)
Uutuusvanukas kuuluu Ingmanin Into- eli vähälaktoosiseen tuoteperheeseen. Susettelle tuttuun tyyliin vanukkaas päällä on noin sentin paksuinen valkoinen vaahtokerros. Vaahto on erittäin teollisen makuista, joten sitä ei ainakaan paljaaltaan saata syödä. Pelkkä suklaavanukas on nimensä mukaisesti tumman suklaan oloista, mutta koska kyseessä kuitenkin on vanukas, niin se toki on sopivan sokerinen. Runsaampaa kaakaomakua kaipaaville vanukasfaneille tämä voi kuitenkin olla oiva valinta. Überteollinen vaahto pilaa kuitenkin kokonaisuuden, vaikka kaveriksi kauhoisi tummaa vanukastakin.