ARLA Suklaalevyraadissa

Arla ihana mustikka-valkosuklaa jogurtti
Tuotteen Arla ihana mustikka-valkosuklaa jogurtti valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Arla -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Tuotannosta poistuneet, Valkosuklaiset, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jarkko 26.01.2011
Taas moni lukija ihmettelee Suklaayhdistyksen (tai allekirjoittaneen) logiikkaa, kun arvioinnissa on jogurtti. Huomatkaa kuitenkin, että tuotenimessä mainitaan sana "suklaa", joten tuote on ehdottomasti arvioitavissa. 400g purkkiin pakatussa vähälaktoosisessa jogurtissa on mustikan makua ja se onkin ainoa selkeä maku. Jokin sivumakukin tästä löytyy, olisikohan se sitten olevinaan sitä suklaata? Jogurtti on paksua ja kermaista ja kun tätä hotellihuoneessa imeskelen ilman lusikkaa tai muita apuvälineitä, niin suosittelen hommaamaan sen lusikan, tämä on vähän liian paksua juotavaksi purkin reunalta, mutta sekin onnistuu juuri ja juuri. Jogurtista löytyy sattumiakin, mutta ne ovat ainoastaan mustikoita. Suklaanmurusia on siis turha odottaa. Maku on kaikenkaikkiaan ihan jees, mutta suklaan ja jogurtin suurkuluttajana valitsen jatkossa molemmissa tuoteryhmissä muita tuotteita.