ARLA Suklaalevyraadissa

Starbucks discoveries white chocolate mocha
Tuotteen Starbucks discoveries white chocolate mocha valmistusmaa on Tanska. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Arla -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Juomat, kaakaojauheet, kastikkeet, hunajat & geelit, Reilun kaupan tuotteet, Valkosuklaiset.

Jenni V 25.11.2014
220 ml take away -kahvimukia muistuttava muovipikari valkosuklaamokkaa. Mukissa on pilli mukana, mutta kannen voi myös avata ja hörppäillä mukin reunalta. UHT-juomassa on maitoa 75%, kahvia 18% ja sokeria 6%, valkosuklaisuus tulee aromista. Kuten suklaamokkaversiossa, juoma oli maitoista, mutta kahvin maku oli vahva ja vähän kitkeräkin. Silti tässä valkosuklaisessa versiossa makeus korostuu todella paljon, pehmentäen toisaalta kahvin kitkeryyttä. Silti tämä oli minulle liian makeaa litkua. Ja valkosuklaata en kyllä maistanut ollenkaan... En tykännyt, kaksi pistettä.