Leader Vegeway Leader Vegeway

ARLA Suklaalevyraadissa

Ingman kaakaoviili
Tuotteen Ingman kaakaoviili valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Arla -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Tuotannosta poistuneet, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

pörri 14.05.2008 : ÄÄH! Voisko joku tehdä mulle vielä tälläistä viiliä?!? Lempituotteeni maitohyllyltä ja valmistus loppui kuin seinään :(

helin 31.03.2008 : hyi

Heiska 04.11.2007 : AIvan ihanaa viiliä!!! ..mutta miks tää loppu meijän kaupasta? =I

hessu 15.08.2007 : Yksi suosikeistani..tää ja kahvijugurtti!

ERKKI 23.06.2007

toni 03.12.2006 : odotin tämän olevan makeampaa kuin mitä se todellisuudessa on. maku on aikas pahvinen ja hapan eli ei mikään suurherkku ja todellakin sokeriton, voisi sanoa että tämä maistuu aivan pahalle

Lacto-Phil 13.07.2006 : Moro! Ei oikein sovi makea suklaa happamen viilin kanssa, kaakao (maito-)kaakaona!

23-vuotias Michael 26.02.2006 : Todella hyvää ja suklaista viiliä!

Kiivi 12.02.2006

suklaatyttö 13.10.2005

Ninni 01.09.2005 : Huh, mikä maku! Kaakaon makua oli lähes mahdoton erottaa. Tämä tuote ei enää eksy ostoskoriini.