DR. OETKER Suklaalevyraadissa

Dr. Oetker Paula schoko
Tuotteen Dr. Oetker Paula schoko valmistusmaa on Saksa. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Dr. Oetker -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Joona 17.11.2014 : Kivan näköistä suklaavanukasta vanilijan makuisina pilkkuineen. Tuoksu hyvin kaakaomainen- jopa herkullinen. Maku on ihan jees, vanukansa on sinällään aika tönkköä. Pilkut maistuvat vanijlajta, niin kuin pitääkin. Ihan "perushyvää".

Taniia 15.11.2012

Oddasat 17.03.2012 : En ole ikinä oikein välittänyt vanukkaista. Eikä tämä nyt ole niin erikoinen kun muutkaan vanukkaat, silloin tällöin syötynä menee.

Ritva Mynttinen 05.02.2012

Jorma 25.06.2011 : Hyvää vanukasta. Mutta liikaa syönnyt kokemus niin paha olo tulee

janinakeihänen 22.06.2011 : ihanaa

Spiral 27.02.2011

esa 05.05.2010 : erittäin hyvää

Nalle 29.10.2009 : Ei mene kärkeen suklaavanukkaiden joukossa. Ulkonäkö jännittävämpi kuin maku. Koko setti maistuu aivan samalle pliisulle vanukkaalle, pilkkujen värillä ei vaikutusta makuun.