MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou noblesse mint (150g)
Tuotteen Marabou noblesse mint (150g) valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,20 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Suklaanapit, Tuotannosta poistuneet.

Kaakaolehmä 23.09.2012

Santtu 18.01.2010 : Aivan ihania ohuita ja rapsakoita pikku suklaa levyjä. Ostan lisää!!!

Katri 08.12.2009 : Suurenmoinen suklaaelämys! Ihanaa, vie kielen mennessään! Ehdoton joulutuliainen kyläilyreissuilla.

Yvonne 23.04.2009 : Todella hyviä! Sopiva sekoitus minttua&suklaata,ei ollenkaan äklö,mitään ei ole liikaa.Näitä söis vaikka ja kuinka!

Sindy 26.09.2008 : Mielestäni aivan ihanaa! Pidän kaikista Noblesseista, mutta tämä minttuinen on suosikkini. Ihanan ohut hyvä suklaa ja ihanan raikas (ei kuitenkaan liian) mintun maku. Näitä söisi vaikka kuinka paljon.

hessu 15.08.2007

omppo. 31.07.2007 : ihanan ohut

jillo 02.10.2006

HunnyWish 10.06.2006 : oo-lalaa! mikä suklaa! ihanaa krispiä hampaiden välissä ja ihanan ohuet "levyt"

Laura 21.05.2006 : Ihanan ohuita ja rapsakoita. Suklaa + minttu = täydellinen yhdistelmä.