MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou fortuna (500g)
Tuotteen Marabou fortuna (500g) valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Tuotannosta poistuneet.

Nalle 25.01.2012 : Designista pisteet tälle boksille. Laatuja riittää ja konvehdit ovat kauniita. Muistan joskus tässä rasiassa olleen päällä kauniin hologrammi-maailmankartan, jonka poimin seinälle asti talteen. Maku konvehdeissa on aika lailla sama kuin esim. paradis-rasiassa, mutta stailaus auttoi tämän rasian tällä kertaa 4 pointsiin asti.

manteli 02.10.2006

HP 27.12.2005 : Sain paketin joululahjaksi ja se oli pienoinen pettymys. Konvehdit melko samanlaisia, kuin Maraboun Paradise- rasiassa, mutta mikä hämää on se, ettei makuja näytetä takakannessa tai muuallakaan (vain sisäkannessa). Sisältöä sai siis arvuutella. Odotin parempaa.