MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou sensation caramel & crisp
Tuotteen Marabou sensation caramel & crisp valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (täyte), Tuotannosta poistuneet.

Nalle 24.01.2012 : Tuttuun tapaan täysin ylimakeaa, mutta maistamistani sensation-yritelmistä kuitenkin se maistuvin paketti. Muistuttaa todella paljon Dove-patukkaa, kuten joku muukin kommentoi. Hyvää, jos syö vähän kerralla.

Joblo 23.06.2011 : Näitä on tullut syötyä liikaa, sillä Jyväskylän Seppälän Citymarket on viikkokausia myynyt tuotetta 99 sentin hintaan. Maraboumaiseen tyyliin pikkiriikkisen ylimakea ja -rasvainen. Periaatteessa siis mahtituote. ;-)

suklaahirviö 06.09.2010 : Viisi pistettä on liian vähän täyden kympin suklaalle! Tässä yhdistyy kaikki herkullinen ja ihana: on Maraboun suloisen makeaa maitosuklaata, juoksevaa namia toffeeta ja unelmanpehmeää kreemiä.. Kaiken kruunaavat rapeat krispit, joita on juuri sopivasti - ei liian paljon, ei liian vähän. Tämä suklaa on kuin onnellinen yhdistelmä Kinderiä ja Dove-patukkaa. Täysosumasuklaa, jota ostan varmasti uudestaan!