MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou premium 70% cocoa orange
Tuotteen Marabou premium 70% cocoa orange valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 65-74%, Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Marja 02.11.2012 : Raikas appelsiinin maku. Ei tunnu liian vahvalta vaikka onkin 70%.

Miia 06.03.2012 : Prosenttisuklaata ohuenohuena levynä. Palaset ovat suuria, joten pureskelutuntumasta samantien plussaa! Ensikosketuksessa suuhun hyökkää voimakas ja raikas appelsiinin maku - plussaa myös siitä, että appelsiini maistuu ihan 'real dealille' eikä millekään esanssille. Appelsiinin maku katoaa hyvin nopeasti, seuraavassa aallossa suun täyttää tumman suklaan voimakas, aavistuksen kitkerä maku. Jotenkin kokonaisuus jää aavistuksen tunkkaiseksi, olisin ehkä toivonut vielä voimakkaampaa appelsiinin aromia. Joka tapauksessa ihan mainio tumma suklaa, joka valitettavasti jää sisaruksiensa minttu- ja vadelmaversioiden varjoon.