MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou toffee hazel
Tuotteen Marabou toffee hazel valmistusmaa on Ranska. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Suklaakuorrutteiset, Tuotannosta poistuneet.

Jarkko Karhunen 24.12.2012 (Jäsenprofiili)
Toffeekarkki, joka nimi antaa ymmärtää myös pähkinän läsnäoloa. Pähkinää onkin, mutta ei (onneksi) siinä muodossa kuin voisi ajatella. Pähkinää löytyy nimittäin ainoastaan makuna toffeen sydämenä toimivassa juoksevassa massassa. Minkäänlaista murusta tai rouhetta ei siis ole vaan kokonaisuus on hyvin sileää ja ikenille sopivaa. Toffeessa on ensialkuun vähän pureskeltavaa, mutta kyllä se tovin kuluttua pehmenee. Ihan hyvä toffeekarkki (eihän tässä oikeasti suklaasta voida puhua), jonka ainoaksi heikkoudeksi minun suussani jää tuo hasselpähkinän maku "täytteessä". Se on tunkkainen, eli hyvin hasselpähkinäinen.