MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou salty crackers TUC
Tuotteen Marabou salty crackers TUC valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Miia 13.09.2014 : Minikokoisia TUC:n suolakeksejä, jotka on kehystetty ja asetettu suklaalevymuotoon Marabou:n maitosuklaalla. Aika jännä idea, mutta tuo suklaan ja suolaisen yhdistelmä pakotti nappaamaan tätä ostoskoriin iltanapostelua varten. Palastelen suklaata, kussakin palassa on tuplakerros suolakeksiä ja reunalle jää siis maitosuklaaraamit. Maistetaan... Suolainen keksi hallitsee makuelämystä, suklaa enemmänkin pehmentää makua. Marabou:n maitosuklaa on niin makeaa ja aromitonta, että se nimenomaan tarvitsee makuun särmää jostain hyvinvalitusta lisäkkeestä - allekirjoittanut ei pidä Marabou:sta sellaisenaan. Suklaan ja suolaisen liitto toimii omasta mielestäni tässä ja makukomponentit ovat sopusoinnussa keskenään, kumpikaan maku ei riitele toisen kanssa. Ihan jees.

Marianne Sundholm 12.09.2014 : Erilainen makuelämys, onnistunut yhdistelmä! :)