MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou smoothie roll mango & banana
Tuotteen Marabou smoothie roll mango & banana valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Suklaanapit, Tuotannosta poistuneet.

Jarkko 05.06.2015
Ruotsin puolelta löytyi tällainen nappirulla, jossa maitosuklaanappien täytteenä on pehmeä, toffeemainen massa, jonka mauiksi lupaillaan mangoa ja banaania. Mangon kyllä tunnistan, koska suurinpiirtein kaikki maailman mangotuotteet maistuu sille yhdelle ja samalle "mangolle" eli Piltti mangososeelle. Banaania tästä kokonaisuudesta ei saa irti edes hyvällä mielikuvituksella mikä on harmi, sillä se varmasti olisi esanssinakin ollut mieluisampi maku. Maraboun maitosuklaahan on hirvittän makeaa, mutta jotenkin olen siihen niin tottunut, että en voi sitä moittiakaan. Ihan iloinen mässäilytuote.