MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou smoothie roll passionfruit & strawberry
Tuotteen Marabou smoothie roll passionfruit & strawberry valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Suklaanapit, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 20.12.2015 (Jäsenprofiili)
Ruotsin reissussa löytyi maistoon suklaanappeja täytettynä mansikan ja passionhedelmän makuisella "makealla piltillä" (tuotteessa on 5,5% mansikkaa ja 1% passionmehutiivistettä). Pötkössä on 78g eli reilusti syötävää, suklaa on tuttua Maraboun makeaa maitosuklaata. Suhteessa täytettä on minusta aika vähän, napeissa on keskellä "kuoppa", joten suklaan määrä on suhteessa minusta vähän liiallinen. Lisäksi koko tuote on kokonaisuutena aika makea, raikkaampi smoothie-maku olisi ollut paikallaan täytteessä. Sokerisuudesta huolimatta maku oli ihan kivan pirteä ja hedelmäinen, mutta makeus laskee pisteet perustasolle.