MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou premium petit nougat
Tuotteen Marabou premium petit nougat valmistusmaa on Slovakia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Jenni V 20.02.2018
Joulun jälkeisestä alesta tarttui tämä ylipakattu konvehtirasia mukaan. 150g on sisältöä ja pakkauksessa on kyllä reippaasti enemmän pahvia kuin sisältöä, varsinkin pahvireunukset ovat suorastaan naurettavan paksut. Itse tuotteet ovat myös yksittäiskäärittyjä muoviin, ja niissä on maitosuklaata päällä ja sisällä nougatkreemiä, rohisevia paahdettuja maissihiutalepaloja sekä kokonainen hasselpähkinä. Sinänsä maku on ihan hyvä - tosin Maraboun tapaan jälleen ylimakea - ja konseptikin on kohtuu toimiva. Ehkä tuota krispiä olisin harkinnut että sen olisi jättänyt pois, turhaan sai jotenkin tämän tuntumaan jopa rohisevan sokeriselta. Ihan jees, kolmonen.