MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou premium petit kakao
Tuotteen Marabou premium petit kakao valmistusmaa on Slovakia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Jenni V 20.02.2018
Nougat-sisarensa tapaan ylipakattu 150g rasia. Konsepti on sama, pieniä kreemitäytteisiä konvehteja yksittäispakattuina, suklaakuorrutuksella, paahdetuilla maissihiutaleilla ja hasselpähkinäsydämellä. Tällä kertaa suklaa on vain tummaa (ei mainita kuinka tummaa mutta ei ihan hirveän maun perusteella), ja kreemi on nougatin sijaan suklaakreemiä eli tummempaa. Vaikka suklaa nyt ei oikeasti tummaa ollutkaan, niin tykkäsin tästä kyllä selkeästi enemmän kuin nougatin ylimakeudesta, tämä oli tasapainoisempi ja kaakaoisempi kokonaisuus. Pähkinä ei kyllä juurikaan maistunut, sen olisi voinut jopa jättää kokonaan pois, samoin kuin maissihiutaleet. Hyviä kuitenkin, vahvan kolmosen arvoisia.