FAZER Suklaalevyraadissa

Karl Fazer milk chocolate with apple vanilla yoghurt patukka
Tuotteen Karl Fazer milk chocolate with apple vanilla yoghurt patukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,67 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Tuotannosta poistuneet.

Antti H 05.12.2005 (Jäsenprofiili)
Mieto omenainen tuoksu, makukin omenainen. Suklaa mietoa maitosuklaata.

Satu 05.12.2005 (Jäsenprofiili)
Maistuu ihan omenamehulta, wau! Suklaa on erittäin hyvää ja pienet rakeet piristävät raikasta kokonaisuutta.

Marjo 05.12.2005 (Jäsenprofiili)
Tuoksu hyvä. Jugurtin vivahde. Ihana koostumus! Tämä on hyvää! Raikasta.

Mika 05.12.2005 (Jäsenprofiili)
Suklaan ja omenan sekoitus. Raikasta, jossa suklaan maku jää hieman taustalle. Voimakas jälkimaku, mutta hyvä.

Jarkko Karhunen 13.09.2005 (Jäsenprofiili)
Alkumaku aavistuksen liköörimäinen, mutta se muuttuu omenaiseksi heti ensipuraisun jälkeen. Pienet rouheet antavat mukavan pikkulisän pehmeälle jogurttitäytteelle. Täyte tekee mausta juuri sopivan happaman. Varsin maukas täytesuklaa.

Susanna K 13.09.2005 (Jäsenprofiili)
Suklaa tuoksuu kirpeähkölle omenalle, mutta suklaassa ei maistu omena saati vanilja. Koostumus pitäisi olla jogurttimainen, mutta sitäkään se ei ole. Hassua, mutta suklaa kuitenkin maistuu hyvältä.