FAZER Suklaalevyraadissa

Karl Fazer maitosuklaa (Sininen) yksittäiskääritty
Tuotteen Karl Fazer maitosuklaa (Sininen) yksittäiskääritty valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Jenni V 31.12.2012 (Jäsenprofiili)
Klassikko. Kaunis sellainen mielestäni, konvehtikin on ihan perinteisen muotoinen aaltoviivoineen. Ennen pidin näitä tylsinä mutta nykyään nämä mielestäni kuuluvat fazerin irtokonvehtiaateliin. Makuhan on tuttu mutta mielestäni tässä muodossa sininen maistuu parhaimmalta. Konvehti on sopivan kokoinen ja sulaa suussa ihanasti paljastaen suklaan omaleimaisen maun. Löydän siitä aavistuksen toffeisuutta, kuitenkaan suklaa ei ole liian makeaa. Nämä ovat loistavia kumppaneja myös kahville.

Päivi 23.01.2008 (Jäsenprofiili)
Tuttu maku. Ihanaa. Hyvää. Aikojen saatossa makumieltymykseni on muuttunut ja tämä on noussut yhdeksi suosikiksi. Tätä voisi syödä vaikka kuinka paljon ja missä tilanteessa vain.