FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer pätkis salmiakki
Tuotteen Fazer pätkis salmiakki valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,13 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Lakritsi & salmiakki, Patukat, Tuotannosta poistuneet.

Meeri 04.01.2013 : Tykkäsin tästä tuotteesta. Haluaisin että se tulisi takaisin kun ei kaupassa ole näkynyt moneen vuoteen. Tämä on loistava tuote.

Kaakaolehmä 15.07.2012 : Ei toimi. Normi Pätkistä ei voita mikään!

Nalle 26.11.2009 : Pettymys. Salmiakki on liian hallitseva.

Krista Jylhä 17.09.2009 : Kunnon suolaisen salmiakin ja suklaan liitto! Toivon tätä saatavaksi myös pusseina.

Sindy 09.09.2009 : Odotin tavallisen pätkiksen makua + salmiakin makua, mutta niin ei todelllakaan ollutkaan. Salmiakki maistui hyvin ja suklaa oli hyvää, mutta en ymmärrä miksi tästäkin piti tehdä tälläinen versio?

suklaahirviö 27.06.2009 : Kauhea maku! Suklaa maistuu, kyllä. Salmiakki maistuu sekin. Näitä kahta ei vain koskaan pitäisi yhdistää! Täysin skitsofreeninen tuote. Antaisin 0 pistettä, mutta se ei ole mahdollista.

Willy 19.04.2009 : Maistui hieman samalta kuin Fazerin salmiakkisuklaa, paitsi ilman mömmöistätäytettä ja helposti rikkoutuvaa rakennetta. Hauskan makuinen, muttei tavallisen pätkiksen veroinen.

Gismo 08.04.2009