FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer mignon yksittäiskääritty
Tuotteen Fazer mignon yksittäiskääritty valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Nougatit, Pääsiäinen, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Tuotannosta poistuneet.

Marika 10.04.2010 (Jäsenprofiili)
Hauska idea tehdä Mignonista konvehtiversioita. Olen aina ollut tuskissa sen Mignon-munan kanssa, koska se on liian iso syötäväksi kerralla. Saati sitten, että joka paikka on suklaassa, jos ko. tuotetta syö väärin. Joka tapauksessa tämän tuotteen kääre on siisti, mutta melko mitäänsanomaton. Samoin on ulkonäöltään kääreen sisältä paljastuva suklaa, joka tuoksuu selvästi pähkinälle. Mmm.. samaa tavaraahan tämä on kuin esikuvansakin ja siis oikein herkullista. Pieninä annoksina :) Suklaa on lähes nougatmaista pehmeydessään ja makeudessaan. Pähkinän maku on läpitunkeva, mutta ei silti liiallinen. Loistavaa kahvin kanssa.