FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer kina snacks pretzels
Tuotteen Fazer kina snacks pretzels valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Keksit, leivonnaiset & leivontatarvikkeet, Suklaakuorrutteiset, Tuotannosta poistuneet.

Jarkko 14.05.2006
Ensinnäkin pohdintaa (ja mahdollisesti virheellistä muistelua): Eikös Kina-riisimurokarkit olleet alunperin Cloettan tuote? Nyt firmojen yhdistymisen jälkeen pussissa lukeekin Fazer. No anyway, näiden suklaakuorutettujen sormusten sisällä on suolaisen makuinen rangas, joka maistuu täsmälleen niille sipsiosastolla myytäville ruskeille suolatikuille. Tikut eivät koskaan ole olleet suosikkejani edes ilman suklaata ja suklaan kera makuelämys vain huononee. Yhdistelmä on melko luotaantyöntävä. Suklaan on tarkoitus olla makea, ei pidä yrittää muuttaa sitä suolapalaksi.

Susanna K 14.05.2006
Haaparannalta tekee uskaliaita ja hyviä suklaalöytöjä. Nyt vastaan tuli suklaarinkeli. Suklaata päällä ja sisältä suolainen, ihan kuin suolarinkeli mutta suklaata siis päällä. Suklaa on ihanaa maitosuklaata ja rinkelin suolaisuus sisällä sopivan neutraali, eli suola ei hyppää esiin. Sopivia snackpaloja illanistujaisiin, jotke menee hetkessä.