FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer fasupala daim
Tuotteen Fazer fasupala daim valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,20 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Keksit, leivonnaiset & leivontatarvikkeet, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Suklaakuorrutteiset, Vohvelisuklaat.

Tuomas 08.06.2013 : Vohvelisuklaa. Kermainen, tohvelitoffee. Samettinen, ylimakea.

Sohvi 08.06.2013 : Tosi makea, suklaa ei maistu juuri ollenkaan. Aika voimakas vaniljainen maku. Välillä rasahtelee jotain hampaisiin jotain - Daimiako? - tosin liian harvoin ja pieninä paloina! Tyydyttää makeanhimon, tuo janon.

mia 15.06.2012 : Fanipalan krokantit tuli mieleen tuttun daimin . Mutta en tietäisi muuten että tässä daimia. Pettymys. Vaniljatäyte oli aika makeata ja olisin halunnut enemmän suklaisemman keksin mutta täyte oli jo niin makea, ettei suklaata vois laittaakaan lisää. Muuten Fanipaloista pidän!

NEo 14.05.2012 : Fanipalat ja Daim ovat molemmat nautinnon kärkinimiä, joten odotukset tämän suhteen ovat korkealla. Maku on tuttua Fanipalaa, mutta seassa rouskuvat Daim rouheet, tosin aika maltillisesti. Hyväähän tämä, mutta Daimin maku jää miedoksi. Ei nyt ihan vastannut odotuksia, mutta taatusti tulee toiste ostettua.

suklaahirviö 13.05.2012 : Fanipalat ovat vohvelisuklaiden eliittiä! Kuinka siis voisi epäonnistua sekoittamalla tähän mallikelpoiseen tuotteeseen vielä daimia? -No eipä mitenkään! Muiden fanipalojen tapaan tässäkään vohveli ei onnistu tekemään palasesta kuivaa, vaan suklaan ja täytteen runsas määrä auttaa pitämään herkun mehukkaana. Daimit maistuvat joukossa hillitysti, pieninä murusina tuomassa krokantinmakua.