FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer angry birds chocolate with toy maitosuklaamuna
Tuotteen Fazer angry birds chocolate with toy maitosuklaamuna valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Figuurit, Pääsiäinen, Tuotannosta poistuneet.

NEo 15.04.2013 : Monet näistä lasten pääsiäismunista eivät ole suklaata nähneetkään, vaan ne ovat tehty kaakaojauheesta ja kasvirasvoista. Maistuvatkin siten sokeriselta vahalta. Tämä Fazerin muna on sentään aitoa maitosuklaata. Makuna mieto, hyvin makea ja persoonaton. Kyllä tämän syö, mutta on selvästi keskiverto maitusuklaata huonompaa. Tämä on tehty Saksassa ja ihmettelenkin, miksi Fazerin on pitänyt sujauttaa tällaiseen logonsa. Olisivat tehneet sen omassa tehtaassaan omasta sukaastaan, niin lopputulos olisi huomattavasti parempi. Tosin se varamaan maksaisi silloin enemmän.