FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer dumle banana yksittäiskääritty
Tuotteen Fazer dumle banana yksittäiskääritty valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,57 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Suklaakuorrutteiset, Tuotannosta poistuneet.

Mirja 24.01.2006 (Jäsenprofiili)
Liian esanssinen banaanin maku. En tykästynyt.

Antti H 29.05.2005 (Jäsenprofiili)
Teollisen makuinen banaani-esanssi. Suklaa taattua Dumlea.

Satu 26.05.2005 (Jäsenprofiili)
Suklaan makua ei saa esille, vaikka kuinka imisi. Leuat väsyy ennenkuin yhden palan saa tuhottua. Banaaniesanssi ei saa makunystyröitä tanssimaan.

Mika 26.05.2005 (Jäsenprofiili)
Tuntuu purkalle, maistuu huonolle banaanisuklaalle. Ylivoimaisesti huonoin Dumle! Karmea jälkimaku.

Susanna K 26.05.2005 (Jäsenprofiili)
Dumlejen kuningas! Banaani ja suklaa kompensoivat toisiaan mukavasti. Toffeen ainoa miinus että tarttuu hampaisiin, mutta se ei vauhtia hidasta. Leuat töihin :-)

Jarkko Karhunen 26.05.2005 (Jäsenprofiili)
Suklaan maku hukassa, mutta ei se mitään, banana pelastaa. Toffee hampaisiin tarttuvaista sorttia, ei kannata pureskella. Sokeria!

Marjo 26.05.2005 (Jäsenprofiili)
Tosi banaani juttu. Purkkamainen, vain pallo puuttuu. Tulee lapset yleensä mieleen jotenkin, purkalle haiseva lapsi. Maku on hyvä, mutta pitää syödä nopeasti ettei tule purkkaefektiä!