FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer dumle totally bananas yksittäiskääritty
Tuotteen Fazer dumle totally bananas yksittäiskääritty valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,57 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Suklaakuorrutteiset.

Mirja 24.01.2006
Liian esanssinen banaanin maku. En tykästynyt.

Antti H 29.05.2005
Teollisen makuinen banaani-esanssi. Suklaa taattua Dumlea.

Satu 26.05.2005
Suklaan makua ei saa esille, vaikka kuinka imisi. Leuat väsyy ennenkuin yhden palan saa tuhottua. Banaaniesanssi ei saa makunystyröitä tanssimaan.

Mika 26.05.2005
Tuntuu purkalle, maistuu huonolle banaanisuklaalle. Ylivoimaisesti huonoin Dumle! Karmea jälkimaku.

Susanna K 26.05.2005
Dumlejen kuningas! Banaani ja suklaa kompensoivat toisiaan mukavasti. Toffeen ainoa miinus että tarttuu hampaisiin, mutta se ei vauhtia hidasta. Leuat töihin :-)

Jarkko 26.05.2005
Suklaan maku hukassa, mutta ei se mitään, banana pelastaa. Toffee hampaisiin tarttuvaista sorttia, ei kannata pureskella. Sokeria!

Marjo 26.05.2005
Tosi banaani juttu. Purkkamainen, vain pallo puuttuu. Tulee lapset yleensä mieleen jotenkin, purkalle haiseva lapsi. Maku on hyvä, mutta pitää syödä nopeasti ettei tule purkkaefektiä!