FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer fasupala tummasuklaa minttu vähälaktoosinen
Tuotteen Fazer fasupala tummasuklaa minttu vähälaktoosinen valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Keksit, leivonnaiset & leivontatarvikkeet, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Suklaakuorrutteiset, Vohvelisuklaat.

Jenni V 14.06.2016
Imeisesti tämä vuoden 2011 "uutuus" on sama tuote kuin entinen minttu, mutta nyt tuote on vähälaktoosinen... Tutun näköinen vohvelipala tuoksuu vienosti minttuiselta. Haukkaan, ja ohuen semitumman suklaakerroksen alla on rapsakkaa miedon makuista vohvelia ja kaksi valkoista paksua täytekerrosta. Täytekerroksetkin ovat maultaan varsin miedon piparminttuisia, makeitakin mutta aika sopivasti, ei rohisevan sokerisesti. Mielestäni mintun maku oli kivasti balanssissa suklaan ja vohvelin kanssa, ei kuitenkaan mikään huippusuosikkini makuyhdistelmänä mutta yllättävänkin syötävä.