FAZER Suklaalevyraadissa

Karl Fazer suolainen toffeekrokantti maitosuklaa
Tuotteen Karl Fazer suolainen toffeekrokantti maitosuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Jenni V 27.05.2016 (Jäsenprofiili)
Tätä patukkamakua saa nyt sitten levynäkin ihan marketista (ennen oli jo travel retail-valikoimassa). Eli Fasun sinisen joukkoon on laitettu runsaasti suolaista toffeekrokanttia (16%). Suhteessa siis krokanttia on huomattavasti enemmän kuin patukkaversiossa jossa sitä oli 10%. Täytyy sanoa, että olisin kyllä tässä levyversiossakin pärjännyt vähän vähemmällä krokantilla, sitä tuntuu tarttuvan vähän liiaksi hampaiden väliin tätä rouskutellessa. Muuten maku on ihan hyvä, vähän kuin Maraboun daim-suklaalevy mutta paremmalla suklaalla ja suola antaa mukavan pikantin makuvivahteen. Kolmonen, patukka on parempi.