FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer suffeli bites pätkis
Tuotteen Fazer suffeli bites pätkis valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Vohvelisuklaat.

Jenni V 06.06.2016
Fazerin omista "fanipaloista" on täksi kesäksi ilmestynyt pari limited editionia, joista toinen on pätkis. Eli kyseessä on ihan tuttuja suklaalla kuorrutettuja vohvelipaloja, täytteenään minttuinen, sokerisen rohiseva tumma kaakaotäyte. Maitosuklaata on 42% mutta silti sitä tuntuu olevan aika ohuenlaisesti. Tuoksu on miedon minttuinen, mutta maussa minttuisuutta on reippaasti enemmän, varsinkin jäätävässä, onneksi myös aika kaakaoisessa jälkimaussa. Vohveli on mukavan rapsakan tuntuista, tulee kovasti mieleen kismet Marianne, nyt vaan vohveli on rapsakampaa... Ei suosikkivarianttejani, mutta ihan ok ja sopii varmaan hyvin kesäiseen kahvipöytään.