FAZER Suklaalevyraadissa

Karl Fazer popcorn maitosuklaa patukka
Tuotteen Karl Fazer popcorn maitosuklaa patukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat.

Jenni V 04.02.2017 (Jäsenprofiili)
Plääh, miksi Fazerin uutuuksien täytyy aina olla saman tuotteen toistoa toisessa formaatissa. Popcorn-suklaalevy on nyt muutettu patukaksi, kuinka innovatiivista... Noh, maistaa se kuitenkin piti. Suolaa on 0,1% Ja paahdettua maissia 8% eli vähän enemmän kuin levyssä. 37-grammaisessa patukassa on jykeviä paloja, ja varsin jykevää on myös suklaa, sanoisinko jopa kovaa. Kuten levyssä, paahteinen maissi on todella voimakas suhteessa suklaaseen, ja mielestäni tässä patukkaversiossa se hallitsee jopa ärsyttävyyteen asti. Maissirouhe on popcorniksi liian kovaa, ja terävä rouhe saa ärsyyntymään entisestään. Levyversio oli mielestäni parempi, ainakin rakenteeltaan, siksi tälle vain kakkonen.