FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer fazerina bites
Tuotteen Fazer fazerina bites valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Jenni V 22.02.2017 (Jäsenprofiili)
130g uutuuspussi, josta olen etukäteen vähän innoissani, olenhan ollut jo pitkään fazerina-fani. Pussissa on aika lailla pätkis-biteseilta näyttäviä pieniä suklaapötkylöitä, eli eivät ole yhtään niin kauniita kuin konvehdit. Myös suklaan kanssa on ollut säästöbudjetti päällä, tryffeliä on yli 80%. Vertasin huvikseni ravintosisältöä patukkaan, ja rasvaa on tässä vähemmän ja sokeria enemmän. Sen valitettavasti huomaa maussa. Tryffelin rakenne on kuivahko, aavistuksen rakeinen ja sokerinen. Kuorisuklaa sulaa hetkessä, sitä on niin ohuelti. Juuri ja juuri kolmonen, maun nyt kuitenkin appelsiinitryffeliksi tunnistaa.