FAZER Suklaalevyraadissa

Fazer strawberry crisps in milk chocolate (170g)
Tuotteen Fazer strawberry crisps in milk chocolate (170g) valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Tuotannosta poistuneet.

Jenni V 23.02.2017 (Jäsenprofiili)
Mustikkavarianttia samaisista one-twist -konvehdeista maistaneena en odota näiltä liikoja, vaikka rasia tyylikäs onkin. Resepti on mustikkaisiin veljiin verrattuna sama, mutta nyt 6% mustikkaa on vaihdettu kuivattuun mansikkaan. Valitettavasti tuota marjan vaihtumista ei juuri edes huomaa... Auttamattoman kovia ja kuivia konvehdit ovat, käytännössä ihan perus Fasun sinistä kuivempana versiona, ja jälkimaussa aavistus marjamaista kirpeyttä jota ei pysty mansikaksi identifioimaan. Kakkonen siis on jälleen perusteltu, ei tämä kyllä konvehtina toimi, sen verran perusbulkkia suklaa on.