FAZER Suklaalevyraadissa

Karl Fazer milk chocolate with mint crisp patukka
Tuotteen Karl Fazer milk chocolate with mint crisp patukka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,33 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Tuotannosta poistuneet.

Reeta 02.07.2008 (Jäsenprofiili)
Nimensä mukaan Fazerin maitosuklaata, jossa sisällä mintturakeita. Pettämätön yhdistelmä! Mahtavaa!

Antti M 19.11.2007 (Jäsenprofiili)
Hyvää maitosuklaata Fasun tapaan mutta isot minttukikkareet vähän tuppaavat tökkimään ja jumittamaan hampaiden väliin. Raikasta on ja erilainen kumminkin kuin esim. Sininen Marianne-maitosuklaa. Toisaalta on kiva, että sattumia löytyy mutta 20% sisällöstä mintturakeita on hieman ehkä liikaa - ainakin omaan makuuni. Tätä ei kykenisi syömäänkään kuin tällaisen 45-grammaisen patukan verran.

Salla Elina Salo 03.09.2007 (Jäsenprofiili)
Todella hampaisiin käyvän kovia mintturakeita maitosuklaassa. Ohuempana levynä voisi toimia paremmin, näin paksuna patukkana tätä rouskuttaa kuin porkkanaa. Minttua on onneksi kohtuullisesti.