EHRMANN Suklaalevyraadissa

Ehrmann high protein chocolate pudding
Tuotteen Ehrmann high protein chocolate pudding valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Ehrmann -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Laktoosittomat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 07.12.2016
200g purkki lohkeavaa suklaavanukasta, joka on makeutettu makeutusaineella ja sisältää 1,8% kaakaota. Vaikka rasvaa on vain 1,5% on saatu ainesosiin mahdutettua myös kermaa, ja maku onkin yllättävän täyteläinen. Myöskään teollista makua ei juuri huomaa makeutusaineesta. Onhan tämä verrattuna tavalliseen vanukkaaseen vähemmän makeaa/herkkua, mutta proteiinivanukkaaksi erittäin maistuvaa ja onnistunutta. Rakenteesta ja mausta molemmista plussa, samoin ravintoarvoista. Nelonen.