Leader Vegeway Leader Vegeway

EHRMANN Suklaalevyraadissa

Ehrmann high protein chocolate pudding
Tuotteen Ehrmann high protein chocolate pudding valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Ehrmann -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Laktoosittomat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 07.12.2016
200g purkki lohkeavaa suklaavanukasta, joka on makeutettu makeutusaineella ja sisältää 1,8% kaakaota. Vaikka rasvaa on vain 1,5% on saatu ainesosiin mahdutettua myös kermaa, ja maku onkin yllättävän täyteläinen. Myöskään teollista makua ei juuri huomaa makeutusaineesta. Onhan tämä verrattuna tavalliseen vanukkaaseen vähemmän makeaa/herkkua, mutta proteiinivanukkaaksi erittäin maistuvaa ja onnistunutta. Rakenteesta ja mausta molemmista plussa, samoin ravintoarvoista. Nelonen.