EHRMANN Suklaalevyraadissa

Ehrmann grand dessert white choc
Tuotteen Ehrmann grand dessert white choc valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Ehrmann -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Valkosuklaiset, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 03.01.2017
Tasaisin väliajoin ilmestyy uusi makuvariantti grand dessert -sarjaan. Nyt vuorossa oli valkosuklaaversio, jota vanukkaassa on 1,4%. Päällä on 20% kermavaahtoa, joka tällä kertaa maistui kyllä ärsyttävän rasvaiselta ja rakenteeltaan teollisen tuntuiselta. Valitettavasti maku ei parantunut kun kaapaisi vanukasta lusikkaan seuraksi. Vanukas on melko vetisen makuista, ja valkosuklaa ei maistu muuten kun äitelänä makeutena. Pidän vaniljavanukkaasta, tämän luulin olevan saman kaltaista, mutta ei, tämä ei missään tapauksessa ole yhtään niin hyvää. Sokeri ja vetisyys laskevat pisteet lähelle kakkosen alarajaa, en osta toiste.