DANONE Suklaalevyraadissa

Danone m&m's mix
Tuotteen Danone m&m's mix valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Danone -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 24.11.2015
120g jogurtti, jossa on 13% isoja värikkäitä m&m-suklaarakeita erillisessä lokerossaan, sekä 8% suklaasoosia rasvaisen "maustamattoman" sokerijugun alla. Pakkaus on pieni, mutta kaloreita ja sokeria on riittämiin. Jugurtti on rasvaista ja tavallaan täyteläistä, mutta sen happamuus vie silti ihan liikaa "herkun" ja suklaan tuntua kokonaisuudesta. M&M-rakeet ovat hyviä, isoja ja rouskuvia, mutta suklaakastiketta on vaikea edes löytää jugurtin alta. Lopulta sekoitan sen jogurtin joukkoon, jolloin jugurtin happamuus vähän taittuu ja muuttuu vanukasmaisemmaksi. Silti vaniljavanukas olisi toiminut paremmin kuin jugurtti.