Leader Vegeway Leader Vegeway

DANONE Suklaalevyraadissa

Danone danio orangette
Tuotteen Danone danio orangette valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Danone -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 08.03.2018
180g limited edition stracciatella-rahkasta, nyt suklaapalojen kaverina on aitoa appelsiinia ja appelsiinitäysmehua. Rakenne on lötsö, mutta rasvaisuus ja ennen kaikkea ylimakeus tuntuu suussa välittömästi. Harmi, sokerilla on tuhottu appelsiinin keväinen raikkaus aika pitkälti. Suklaa on lähestulkoon mautonta, tai vähän kitkerääkin, toisaalta hyvä, kun muuten tuote on niin makea. Vähemmällä sokerilla ja paremmalla suklaalla tämä setti olisi voinut olla jopa herkullista - mutta tuo ylimakeus (pikarissa lähes 0,5dl sokeria) tuntuu jälkikäteen niin äklöltä että annan vain kakkosen.