DAMMENBERG Suklaalevyraadissa

Dammenberg tipu maitosuklaa 43%
Tuotteen Dammenberg tipu maitosuklaa 43% valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Dammenberg -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Figuurit, Kaakaopitoisuus 40-64%, Pääsiäinen.

Jenni V 18.05.2018
Samaista tamperelaista suklaatia olen vissiin maistanut ennenkin Pikku Myy -rasiasta, mutta nyt 100g rasiasta löytyi 8 erilaista pääsiäisaiheista figuuria, oli tipua, kanaa, ankkaa, ja pupua. Pahvirasia on designattu olemaan hauska, sisältäen lausahduksia kuten "älä mökötä, ota yks tipu" ja "kyllä tipu tiätää". Suklaan ainesosina on vain sokeria, kaakaovoita, kaakaomassaa, maitojauhetta ja vaniljaa). Maku on keskieurooppalaisen suklaan tyyppinen, hyvin makea ja sula suklaamassa on aika paksua ja tuhtia. Ei tämä nyt ihan niin halvalta maistunut kuin Myy-rasiasta muistelin, mutta ei tämän tyyppinen suklaa oikein minuun iske. Kakkonen.