Leader Vegeway Leader Vegeway

NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé after eight bitesize
Tuotteen Nestlé after eight bitesize valmistusmaa on Iso-Britannia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Suklaakuorrutteiset, Suklaanapit.

Salla Elina Salo 14.04.2008
Neliön muotoisia suklaanappeja. After Eightin tapaan tummaa suklaata ja minttuista, valkoista täytettä. Maku on tosin hyvin kaukana perinteisestä ohuenohuesta After Eight -lehdykkäherkusta. Tumma suklaa on tunkkaista, minttuisuus hyökkäävää. Tuoksuu halvalta. Pettymys!

Antti M 23.12.2007
Tuoksu on miellyttävän tasapainoinen; hieman Fazermint tulee mieleen vaikka suklaa ei ole niin tummaa - harmi. Suklaa on ihan kelvollisen hyvää mutta sisällä oleva minttumömmö ei nyt oikein sopinut natsaavan tähän. Jälkimaku suklaasta oli hieman vaisu ja kuivakka. Alle euron pötköksi ihan kokeiltava mutta ei todellakaan sen originaalin liuskan veroinen eli on lähinnä lisärahastusversio After Eightistä.