NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé after eight mint & orange flavour
Tuotteen Nestlé after eight mint & orange flavour valmistusmaa on Yhdysvallat. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,25 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Suklaanapit, Tuotannosta poistuneet.

hessu 15.08.2007

Fortune 09.11.2006

Miranda 14.04.2006

kaakaopapu 23.02.2006 : Täytyy muistaa tuota kolmosta katsoessa, että en normaalisti ole appelsiinisuklaan ystävä. Siksi kolmonen minulta appelsiinisuklaalle annettuna kertoo erittäin hyvästä makuelämyksestä!
Tämä suklaa oli todellakin positiivinen yllätys. Jotkut ovat valittaneet tätä liian imeläksi tai vahvaksi mauksi, mutta minusta tämä oli paljon lempeämpi maultaan kuin sisartuote mintunmakuineen. Mintunmakuinen After Eight on yksinkertaisesti LIIAN vahva, ja minttu tosiaankin on kuin hammastahnaputkilosta... Mutta tässä appelsiiniversiossa appelsiini maistui sopivasti, ei liian terävästi, ja suklaakin oli hyvää. Kyllä näitä muutaman popsii ihan ilolla!