Leader Vegeway Leader Vegeway

NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé crunch white
Tuotteen Nestlé crunch white valmistusmaa on Sveitsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Valkosuklaiset.

Jenni V 09.02.2015
40-grammainen ohut valkosuklaapatukka, joka on jaettu jämeriin Nestle-tekstillä varustettuihin paloihin. Suklaassa enemmänkin pohjaosassa on paljon riisicrunchia (10%). Maku on ihan äklön makea ja vaniljainen, ja kurkkuun alkaa ottaa jo ennen puoliväliä. Crunch ei yhtään kevennä kokonaisuutta, eikä oikeastaan maistukaan yhtään millekään, rouskuu vaan hampaissa ja pakottaa pureskelemaan suklaan. Puolet pienempi patukka olisi riittänyt.

Salla Elina Salo 24.12.2008
Kylläpä tuoksuu voilta! Rasvaisen tuntuista valkosuklaata, sisällä rapeita riisicrispiä. Mukavan kokoinen patukka, jälkimakuna ihan maukas valkosuklaa. Ohut patukkamuoto keventää vähän muuten raskasta makua. Keskinkertainen valkosuklaatuote.