Leader Vegeway Leader Vegeway

NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé aero milk
Tuotteen Nestlé aero milk valmistusmaa on Iso-Britannia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeettomat).

Miriam 27.01.2010
Ihanan suklainen tuoksu. Hieman turhan iso palakoko. Suklaa näyttää oudolta puolitettaessa. Maku korjaa ulkonäön puutteet. Ihanan ilmavaa maitosuklaata. Suutuntu on aivan uskomaton. Ilmakuplat tehostavat suklaan makua ja saavat maiskuttamaan ääneen. Summasummarum hyvää maitosuklaata kuplilla.

Salla Elina Salo 09.02.2009
Mikähän näiden ilmakuplasuklaiden idea on? Saada vähäinen suklaamäärä näyttämään isommalta isommassa patukassa? En ole (muistaakseni) löytänyt ensimmäistäkään hyvää ilmattua suklaata. Ei taida olla minun juttuni. Suklaa keskinkertaista, melko mitäänsanomatonta. Syötävää silti ja ajaa asiansa. Ilmakuplasuklaat häviävät hermostuttavan nopeasti suuhun.