NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé snack erdnuss
Tuotteen Nestlé snack erdnuss valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Vohvelisuklaat.

Jarkko Karhunen 15.04.2009
Patukka on suurehkosta koostaan huolimatta niin kevyt, että pelkään kääreen olevan tyhjä. Sisältä löytyy kuitenkin vohvelisuklaapatukka (tai ehkä tätä pieneksi levyksikin voisi kutsua), jossa pinnalle (kuitenkin suklaakuoren alle) on ripoteltu maapähkinämursketta reilulla kädellä. Vohvelisuklaaksi tuote on kuohkea ja siitä puuttuu se monille ominainen aavikon kuivuus. Voi olla, että juuri pähkinät vaikuttavat tuohon epäkuivuuteen. Kokonaisuutena vohvelisuklaa ohuine suklaaväleineen ja pähkinöineen on varsin maukas, huomattavasti maukkaampi kuin mitä etukäteen odotin. Jos suklaakerros olisi ollut vielä millinkin paksumpi, niin oltaisiin täysissä pisteissä.