NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé kitkat chunky green tea
Tuotteen Nestlé kitkat chunky green tea valmistusmaa on Japani. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Tuotannosta poistuneet, Vohvelisuklaat.

Jarkko 29.07.2010
Vihreä suklaa herättää aina pieniä (tai suuria) epäilyksiä ja näin on tässäkin tapauksessa asian laita. Vaaleanvihreä suklaakuori tai koko patukka yleensäkään ei tuoksu millekään. Haukattuani palasen toivon heti, että se ei myöskään olisi maistunut miltään. Se nimittäin maistuu samalle miltä kuiva heinä yhdistettynä koiran kuivamuonan kanssa haisee. Ja jotta asia ei jäisi kenellekään epäselväksi: Maku ei ole hyvä eikä mieluisa. Vaikka juuri kirjoittamassani KitKat banana bar -arviossa mainitsin suklaan runsauden, niin tämä patukka on onnistuttu saamaan kuivanlaiseksi. Pidetään tämä tuote jatkossakin Japanissa.